29.5.2015

29. května 2016 v 16:23 |  Daily diet
Snídaně: mango + banán + mražené maliny (=smoothie jako vždycky), kukuřičné lupínky + kokos + suš. datle
Svačina: hrozny
Oběd: Rýžové nudle + tamari omáčka + brokolice, hrášek, kukuřice, rajče a paprika + tahini omáčka (tahini + citron + voda a bylinky), pomeranč
Svačina: kukuřičné lupínky + kokos + kokosový cukr + mražené borůvky + banán, hrozny
Večeře: hrozny, jablko, 2 pomeranče + ochutnávání těsta při pečení banánovo - jablečného chleba (bezlepkový jen s kokosovým cukrem a bez oleje)

Snad je to všechno popravdě jsem dneska ani nechtěla přidávat jídelníček, ale řekla jsem si, že by to nebylo fér vůči vám.
některé Youtube kanály, které sleduji - Bonnyrebeca, happyandhealthy96, Just Another Vegan, Camie, Raw Daughter (sleduji převážně anglické, mám to radši)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Vivian. Vivian. | 29. května 2016 v 17:05 | Reagovat

Až na ten Just another vegan, znám všechny :-)
Mně to přijde jako typicky víkendový jídelníček :-D

2 Rezzy Rezzy | Web | 29. května 2016 v 19:45 | Reagovat

Proč by to nebylo fér? Když se ti nechce, tak se do toho nenuť. Měla jsem období, kdy jsem si psala jídelníčky denně, teď po dlouhém čase jsem to zkoušela znovu a vydrželo mi to asi jeden týden :D

3 Cestakdokonalosti Cestakdokonalosti | Web | 30. května 2016 v 0:23 | Reagovat

Ahojky, môžem sa spýtať ? Keď si robíš napr. tie ryžové nudle, alebo nejaký iné jedlo zeleninové, pridávaš si tam aj nejaké tuky alebo napr. olivový olej ?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama