My everyday routine

2. února 2014 v 11:10 |  Diary
Něco o jídle:
Snažím se jíst 3-5x denně. Kdysi jsem jedla tak, že jsem jedla během dne to, na co jsem měla chuť a kolik jsem chtěla... Tak jsem se taky dostala na tu váhu 81 nebo kolik... No a pak jednou po prázdninách to ve mě hrklo a začala jsem se snažit. Omezení ve stravě a ať jsem chtěla nebo ne, během asi půl roku sem měla 69 myslím (o Vánocích 2012? nejspíš) ale začala jsem spíš zacházet k anorexii. Ráno jsem nic nejedla a snažila jsem se to vydržet co nejdýl, pak jsem si vzala něco a pak jsem se přejedla. Nebylo to tak denně, ale docela často. No a až do začátku tohohle roku, jsem se z toho něják vymotávala, pořád nahoru, dolů a podle toho i moje nálada... Takže s tímhle blogem jsem to začala napravovat a konečně chci dosáhnout mojí vysněné váhy!
Teď se snažím jíst asi takhle:
  • Snídaně: Když vstanu, ve všední dny je to okolo 700 a o víkendech jak kdy 800-900
  • Svačina: Doteď jsem jí nejedla, ale zvažuju zmenšit snídani a svačit ve škole. O víkendech ne, ale ve škole by to bylo 950-955.
  • Oběd: Ve všední dny si dělám oběd doma jak dojdu ze školy, vězšinou kolem 1400 občas pozdějš a o víkendech mezi 1200-1300.
  • Svačina: Jak kdy, občas hned po obědě (je to špatně, ale občas prostě mám hned po obědě chuť na ovoce) a někdy třeba hodinu, hodinu a půl po obědě.
  • Večeře: Před 1700 většinou když teda večeřím, někdy úplně vynechávám a někdy, výjmečně, až kolem půl šesté nejpozději v šest.
Toť asi vše k mému jídlu myslím :)

Cvičení:
  • Ve všední dny cvičím po škole, první většinou videa na břicho a pak to jedno na nohy v průběhu odpoledne.
  • O víkendu cvičím buď všechno ráno, nebo jenom nohy dopoledne, odpoledne břicho a nebo naopak. Taky chodíme s našima ven nebo jdu s kamarádkou nebo tak :)
  • Chodím na pillates a chtěla bych cvičit i jógu, až bude pěkně začnu jezdit na in-linech a kole a tak :)

Učení, vaření atd.:
  • Učení: Moc mě to nebaví, a tak se moc neučím. Vím, že bych měla, ale vždycky to nakonec dopadá tak, že se rychle něco drtím před písemkou.
  • Vaření: Vařím ráda, ale snažím se hubnout a proto nechci moc vařit... Občas se to ale nedaří (například tenhle víkenduž od pátku až do neděle). Prostě jsem vařila, takže s váhou nevím, nevím jak to zítra bude :/
  • Pečení: Miluju pečení
  • Čtení: Ráda čtu, ale od začátku roku jsem ještě nepřečetla ani knížku (!) Je to hrozné! Já si na to neudělám čas prostě... Musím už konečně začít. Fakt čtení miluju, nevím, proč jsem ještě nečetla...
Něco, co bych měla dělat, ale moc mi to nejde...:
  • Odpoledne jíst zeleninu, dopoledne ovoce (né jenom ale jakože svačinu).
  • Učit se pravidelně.
  • Uklízet si pokoj vždycky, když budu mít neuklizeno.
  • Nesedět tolik u filmů (dívám se na počítači, ale knížka by byla určitě lepší)
  • ...
Mrkvička s hummusem *yummy* :3
Ovoce a ovocné smoothie taky mňamka :))


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 changed changed | Web | 2. února 2014 v 11:23 | Reagovat

pekný článok:) máš skvele zariadený a naplánovaný deň.:)

2 Katie Katie | Web | 2. února 2014 v 14:07 | Reagovat

Taky jsem dříve snědla vše, na co jsem měla chuť, naštěstí jsem opravdu hodně sportovala (4 hodiny každý den) a tak jsem měla 45 kg.

Potom jsem přestala a uvědomila si, že mé svalstvo na mě jen visí. Začala jsem si uvědomovat, že se mi ale vůbec nelíbí mé nohy, chtěla jsem mít tyčky.

Jenže každý člověk má jinou stavbu těla a mé nohy budou  tyčkami, pokud budu mít 47 kg a jíst 1 000 kalorií denně, což nejde dělat celý život.

Teď nacházím zlatou střední cestu a zjistila jsem, že nebudeš spokojená, dokud nepřijmeš sama sebe takovou jaká jsi. Musíš se mít ráda. To je základ štěstí a spokojenosti.

S učením tě chápu, já se učím ráda, akorát mi to velmi stěžují některé okolnosti.

Možná, že až narazíš na něco, co tě ve škole bude bavit, tak se naučíš pohlížet na učení z jiné stránky.
Ne každý má takovou příležitost.. chodit do školy.

A to, že chceš hubnout a ,,moc nevařit" se navzájem vylučuje.
Právě bys měla více vařit, protože máš přehled o tom, kolik tuku, cukru, sacharidů a bílkovin použiješ a když víš, že sis připravila healthy food, tak ti hned více chutná, než kdybys neměla tušení co vlastně jíš:).

Zkus kaloricketabulky.cz, ty ti velmi pomůžou. Možná tě překvapí, kolik toho můžeš sníst a zároveň můžeš hubnout:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama