29.1.2014

29. ledna 2014 v 14:45 |  Daily diet
Snídaně: Jablko, pomeranč
Svačina: pomeranč
Oběd: 1 větší list salátu, malá červená paprika, pár cherry rajčátek, 1 malá ředkvička, 14 tenkých koleček cukety trochu osmahlé na trošce rýžového oleje
Svačina: Jablko, banán, pomeranč, 2 maličké mandarinky
Večeře: 2 malé mandarinky, pomeranč

Dneska jsem si ubrala jeden pomeranč ze snídaně a dala jsem si ho na svačinu, upřímě nevidím v tom moc rozdíl... Cvičení atd sem hodím až s článkem ale ještě jsem necvičila dneska...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 el-proana el-proana | Web | 29. ledna 2014 v 20:11 | Reagovat

úúúú to ovoce k večeři mě drtí :D Žádný sacharidy po 3tí hodině!!!!! Ale jinak máš úžasně zdravý jídelníčky, jen o ovoci a zelenině bych to asi nedala :O
A s tou svačinou, rozdíl je v tom, že snídaní nastartuješ spalování a to jede až spálí tu snídani + ještě něco ze zásob. Pak to usne. Když si po těch 2 - 3 hodinkách dáš svačinu, spalování se zase rozjede. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama